Friday, November 7

Hi!

tortoise

Heippa! Minä olen Kille. Olen viikon vanha kilppisvauva. Täällä on kuvia äipästä ja iskästä. Minä synnyin vähän sen jälkeen kun he poseerasivat noissa kuvissa. Sukulaiset ihmettelevät, miksi olen näin lihava, vaikka äiti ja isä ovat ihan tavallisia. Ja sitä, miksi minulla on nämä aurinkolasit päässä.

tortoise

My name i Kille. I am a baby turtle only a week old. My mother and father are pictured here. I was born soon after those pictures were taken. My relatives wonder how it is that I am so fat when they're regular size, and also why I was born wearing sunglasses.

Nyt naurattaa! I feel like laughing!

tortoise

tortoise

Ekassa kuvassa olen itseni värinen. Muut ovat vähän tärähtäneitäkin, mutta tiedäthän varmaan, kuinka vaikeaa on ottaa kuva tällaisesta pienestä ja vilkkaasta otuksesta...

In the first picture my colour is about right. The others are a bit blurry, too, but you must excuse the photographer. It is such a hard task to take a decent shot of a lively little being like me.

11 comments:

san said...

Hihhii, naurava kilppari :D Alkoi itseäkin naurattaa.

Outi said...

Hienoja kilppareita. :)

AnniKainen said...

Hahaa, aivan hervoton juttu kuvineen :)

Iloista viikonloppua!

kio said...

hauska tyyppi :)

sherriknits said...

That is so cute. So, why were you born with sunglasses? lol

Miia-Rebekka said...

Ihana iloinen Kille :D

Anonymous said...

So cute!

Heidi said...

Päivän piristys :) . Terveiset Killelle!

Matroskin said...

Voi kuinka suloinen otus!

Marja Kyy said...

Voihan veikkonen miten veikeä kuoma!

upa said...

Hauska otus!